torsdag 10 januari 2019

Sune tusen tjusarknep- Anders Jacobsson och Sören Olsson

Sune Anderson går i mellanstadiet, i Sunes familj är det mamma Karin, pappa Rudolf, Håkan Bråkan, Anna och Isabelle. En dag skulle Sune och hans klass gå till biblioteket för att låna böcker. Sune var inte glad, för att läsa är det värsta han vet. Fröken tvingade honom att låna en bok så han valde en bok om tusen kärleksspråk. Då kom det 2 nya elever som hette Harry och Karry Von Bråk, dom var tvillingar. Sune hade retat dom för att han hörde deras efternamn som ett finskt efternamn. Harry och Karry  sa att Sune skulle få stryk på rasten. När Sune kom hem då sa mamma Karin att de skulle åka till bokmässan i Göteborg. Sune tänkte att det skulle bli tråkigt att gå på bokmässan eftersom han avskyr böcker men kanske fanns det några tjejer att tjusa där? Mamma Karin skulle gå med hennes kollega och prata lite medan pappa Rudolf skulle hålla koll på Anna, Sune och Håkan. Självklart sprang alla barn iväg. Sune fick syn på 3 tjejer som målade, en målade änglar, den andra målade hundar och katter och den tredje målade ett monster. Sune ville tjusa tjejerna, men allt gick fel.....



Jag tyckte boken var rolig och passar barn i lågstadiet. Jag heter Resridou och går i lågstadiet.



Förlag: Rabén Sjögren
Författare: Anders Jacobsson och Sören Olsson



2 kommentarer:

  1. Hyvää päivää ystäviä, nimeni on Antonio Laura Lund-Ruotsista, olen lääkäri ammatin mukaan, 45-vuotias. Lukekaa ystävällisesti todellisen elämäni todistukseni siitä, kuinka palautin takaisin rakkauden ja luottamuksen avioliittooni, minulla on hyviä aikomuksia siitä, että nämä tiedot auttavat tätä lukevaa henkilöä parantamaan sydäntä ja palauttamaan kadonneen rakkaussuhteen 2 päivän kuluessa. Stoy voi olla samanlainen, olin naimisissa Antonio kanssa neljä vuotta, viime kuussa hän hajosi kanssani, tein kaiken saadakseni hänet rakastamaan minua, mutta kaikki mitä tein oli turhaan, halusin häntä takaisin niin paljon, koska meillä oli kaksi pientä lasta yhdessä ja rakastan häntä niin paljon, etten voi elää ilman häntä, kysyin häneltä kaiken, tein lupauksia, mutta hän kieltäytyi. Selitin ongelmani kollegalleni työssä, hän on hyvä ystäväni ja hän kehotti minua ottamaan mieluummin yhteyttä rakkauden oikeinkirjoittajaan, joka voisi auttaa minua rakkauden palauttamisessa, mutta olen sellainen henkilö, joka ei koskaan ajatellut, että rakkauden loitsun osuus oli olemassa tai voi toimia, minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin kokeilla sitä, lähetin sähköpostia minulle oikeinkirjoituskanavan yhteystiedot, jotka hän antoi minulle ja harvoille kunnille, kun sain vastauksen. Dr.Oduduwa kertoi minulle, että hän voi auttaa minua palauttamaan mieheni, se oli Ei hätää siitä, että kaikki menee hyvin ennen kolme työpäivää, seurain huolellisesti kaikkia hänen ohjeita siitä, mitä minun tulee tehdä kotona keskiyön rakkausloitsun rukouksen aikana. Oduduwa käynnisti rakkauden oikeinkirjoituksen osan ilmaan ja yllättäen toisena päivänä se oli noin klo 6.00. Aviomieheni rakkauspartneri soitti minulle matkapuhelimella, olin niin yllättynyt, koska aviomieheni on kieltäytynyt soittamasta minulle tai lähettämästä minulle tekstejä viimeisen kolmen viikon ajan, yhtäkkiä hän soitti pyytääkseni anteeksi ja sanoi, että hän palaa kotiin käymään luokseni ja lapseni pian. Siitä päivästä lähtien, kun hän soitti minulle, hänellä on ollut soittoääni ja tekstiviestejä minulle joka päivä, tänään hän soitti, että vastasin puheluun ja hän sanoi taas, että hän on niin pahoillani kaikesta, mitä tapahtui, että hän halusi minun antaa anteeksi ja palata hänelle. rakkauden kumppanina, että hän rakastaa minua niin paljon. Olen niin onnellinen, ja vasta tänään aloimme elää onnellisina yhdessä perheenä. syvällinen kiitollisuuteni menee Dr.Oduduwalle hänen lahjallisista voimistaan ​​palauttaa rikkoutunut avioliitto ja palauttaa entinen rakkauskumppani 2 päivän kuluessa rakkauden oikeinkirjoitusrukoukseen, joka toimii. Suosittelen häntä vilpittömästi kaikille, jotka etsivät kiireellistä rakkauden palauttamista (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)

    SvaraRadera